ابزار حذف زگیل و خال با باند میکرو


840,000 تومان1,400,000 تومان

مقایسه کنید

ایمن و بدون درد: ابزار حذف زگیل پوستی ما به‌صورت ایمن و بدون درد، زگیل‌های پوستی را در خانه از بین می‌برد. این محصول طبیعی و بدون مواد شیمیایی است و به بازگرداندن زیبایی و سلامت پوست کمک می‌کند!

بهره‌وری بالا: این ابزار باعث کوچک شدن تدریجی زگیل پوستی شده و طی ۷ تا ۱۵ روز زگیل به مرور تغییر رنگ داده و در نهایت می‌افتد! مشکلی که سال‌ها شما را آزار داده بود، در چند روز حل می‌شود!

استفاده آسان: ابتدا زگیل پوستی و ناحیه اطراف آن را تمیز کنید. سپس، لودر را به انتهای قلم وصل کرده و نوار حذف را بر روی لودر قرار دهید. آن را به سمت پایین به قلم هدایت کنید. بعد از آن، لودر را از قلم جدا کنید. قلم را روی زگیل قرار دهید و هنگامی که هم‌سطح پوست شد، دکمه را فشار دهید تا نوار حذف آزاد شود. نوار حذف تا زمانی که زگیل بیفتد به پایه آن متصل باقی می‌ماند.

محتویات بسته: این بسته شامل ۱ قلم حذف زگیل و ۱۰ نوار حذف جایگزین است. نوارهای حذف جایگزین به شما امکان استفاده چندباره و بازگرداندن زیبایی پوستتان را می‌دهند.

کاربرد گسترده: این قلم حذف زگیل برای از بین بردن زگیل‌های مزاحم در اندازه‌های ۲ تا ۴ میلی‌متر ایده‌آل است. به جز مناطق حساس چشم، این ابزار می‌تواند بر روی تمامی نواحی صورت و بدن استفاده شود.

نام محصول: قلم حذف زگیل و خال
کاربرد: مراقبت از بدن
مناسب برای: بزرگسالان
رنگ: پچ بدون آکنه استاندارد

– ۱ عدد قلم حذف زگیل
– ۱۰ عدد نوار حذف








وزن 0.14 کیلوگرم
ابعاد 170 × 100 × 57 سانتیمتر
مدل

ست A, لوازم جانبی ۱۰ عددی, پچ بدون آکنه, ست B, دارای پچ آکنه, ست

بر اساس نظرات 0

0.0 به طور کلی
0
0
0
0
0

فقط مشتریانی که وارد سیستم شده اند و این محصول را خریداری کرده اند می توانند نظر بدهند.

هنوز هیچ نظری وجود ندارد.